Nachádzaš sa tu: Hlavná stránkaSrdcovo-cievne vyšetrenie Arteriographom

Srdcovo-cievne vyšetrenie Arteriographom

Prevencia - zistite choroby skôr ako prepuknú...

Srdcovo-cievne vyšetrenie Arteriographom

Každý druhý človek trpí srdcovo-cievnymi ochoreniami. Ak o nich nevie, tieto problémy môžu mať postupom času až smrteľné následky. Ale tomu je koniec! Konečne exituje rýchla, jednoduchá a bezbolestná metóda, ktorá odhalí choroby vtedy, keď sú ešte liečiteľné.

cievy človekaVedeli ste, že každé druhé úmrtie na Slovensku je spôsobené srdcovocievnymi ochoreniami? Zaujíma Vás pojem „arterial stiffness”? Chcete vedieť, prečo sa oplatí merať vek Vašich tepien? Zaujímate sa o svoje zdravie a radi by ste urobili čo najviac pre svoje srdce a cievy?

Srdcový infarkt a cievne mozgové príhody prichádzajú často nečakane a spôsobujú úmrtia niekedy v prekvapivo mladom veku. Tieto príhody sú často poslednou zastávkou dlho prebiehajúceho procesu aterosklerózy.

Žiaľ len málo z nás vie, že fatálne komplikácie aterosklerózy nie sú nevyhnutnosťou. Včasnou diagnostikou a prevenciou vieme vedome a efektívne predísť srdcovocievnym ochoreniam.
Bezbolestným, bezpečným a rýchlym vyšetrením zistíme prvé príznaky aterosklerózy.
Včasnou liečbou môžeme predísť smrteľným následkom tohto ochorenia.

Naším cieľom je: znížiť kardiovaskulárnu mortalitu, pretože včasným zistením prejavov aterosklerózy môžeme účinne zabrániť infarktu a mozgovej príhode!
arterioskleróza

Medexpert-TensioMed Arteriograph je prístroj, ktorý predstavuje vedeckú senzáciu v medicínskom svete! Meria tuhosť steny ciev arteriosklerózaa je schopný odhaliť problematické cievne procesy už v počiatočných štádiách, ktoré zapríčiňujú srdcový infarkt, mozgovú príhodu alebo indikujú aterosklerózu.

Medexpert-TensioMed Arteriograph diagnostikuje nasledovné hodnoty:

Zisťuje sa:

• funkčnosť endotelu cievneho systému (AIx) – vypovedá o tom, v akom strese sú naše cievy, či sú zúžené (stresové), alebo normálne
  • rýchlosť pulzovej vlny aorty (PWV) – nameraná rýchlosť informuje o pružnosti aorty a o zmenách spôsobených aterosklerózou
  • centrálny tlak v aorte – mimoriadne dôležitá informácia, ktorou môžete predísť bezpríznakovej mozgovej príhode
  • určenie veku ciev

Ako prebieha meranie?
Meranie sa uskutočňuje na ramene naložením manžety (ako pri meraní krvného tlaku) ktorú prístroj automaticky nafúka na suprasystolickú hodnotu krvného tlaku.
Arteriograf zaznamenáva časové zmeny arteriálneho krvného tlaku. Srdce v systole vyvrhne určitý objem krvi, ktorý spôsobí vznik tlakovej vlny v artériách. Rýchlosť šírenia tlakovej vlny bude tým väčšia, čím je tuhosť arteriálnej steny väčšia. Čím zistíme v akom stave sú cievy.
Počítačovým spracovaním nameraných výsledkov získame dva najdôležitejšie výsledky merania, a to rýchlosť šírenia pulzovej vlny v aorte a augmentačný index. Prístroj meria aj ďalšie dôležité údaje, ako je trvanie srdcového cyklu, systolicky a diastolický priestorový index, ktoré úzko súvisia so zásobovaním srdca kyslíkom a glukózou.

Ako sa na to pripraviť ?

Pred vyšetrením sa nesmie :

• aspoň 3 hodiny pred vyšetrením sa nesmie fajčiť, nesmú sa konzumovať nápoje ako je káva, čaj, ani žiadne iné nápoje ktoré obsahujú kofeín.
  • 12 hodín pred vyšetrením sa nesmú konzumovať žiadne alkoholické nápoj

Pacient musí pred vyšetrením

• 2 dni je potrebné piť aspoň 2 litre vody denne a tesne pred vyšetrením 0,5 litra vody
  • Keď pacient užíva lieky, tak si ich zoberie radne, ako ich zvykne brať
  • Jesť môže, ale nie veľmi mastné a korenisté jedlá

V čom sme iný?
Existujú rôzne metódy a prístroje ako sú napr. – Angiografia, Ergometer, UH, CT, MR, Coronariograf tieto vyšetrenie sú invazívne, trvajú dlho, sú bolestivé tak že nie sú vhodné na preventívne vyšetrenie a to môže odradiť záujemcu.

Arteriograph má množstvo prednosti, vďaka ktorým je najvhodnejším zariadením na prevenciu, ako napríklad to že nevyžaduje špeciálnu odbornú prípravu po technickej stránke. Záujemcovi je meranie príjemné, pretože vyšetrenie je bezbolestné, meranie je možné robiť aj bez toho aby sa pacient vyzliekal a v neposlednom rade pacient vďaka analýze lekára hneď po meraní pozná svoj výsledok.

Dôležité!
-DIAGNOSTIKA JE NEIVNAZÍVNA, BEZBOLESTNÁ

-NA KONCI VYŠETRENIA PACIENT MA MOŽNOSŤ DOSTAŤ ODBORNÝ LEKÁRSKY POSUDOK

-MERANIE ODHALÍ CHOROBNÉ ZMENY V ORGANIZME EŠTE V POČIATOČNOM ŠTÁDIU

Odporúčené hlavne pre ľudí:

• Ktorí žijú a pracujú v náročných podmienkach
  • Ktorí trpia nadváhou
  • Ktorí fajčia
  • Ktorým v rodinnej anamnéze je vysoký krvný tlak alebo ochorenie srdca
  • Ktorí majú vysoký krvný tlak
  • Ženám, ktoré vstupujú do obdobia menopauzy
  • Ktorí majú zvýšenú hladinu cholesterolu a / alebo lipidov (triglyceridov)
  • Ktorí majú problémy s cievami
  • Ktorým sa náhle stráca pamäť (jeden z prvých príznakov mozgovej kalcifikácia)
  • Varovné príznaky laboratorických výsledkov

Triglyceridy (> 1,69 mmol / l)
Cholesterol> 5,2 mmol / l
LDL-cholesterolu> 3,4 mmol / l
Hladiny HDL Cholesterint u mužov <1,04, u žien <1,29 mmol / l
Glykémia> 6,1 mmol / l
Zvýšený krvný tlak:
Krvný tlak> 135/85 mm Hg
Zvýšený obvod pása:
Abdominálna obezita (obvod pása u mužov> 102 cm, u žien> 88 cm)

Prečo s nami?

Sme jedno z najstarších a najpopulárnejšich redukčných centier na Slovensku so zameraním na vysoko - bielkovinovu ketogénnu dietu,so stovkami spokojných zakazníkov čo schudli od pár kíl telesneho tuku až po vyše 80 kg, pod neustálou odbornou kontrolou počas redukcie.

Spoľahnite sa na odborníkov s veľkou klinickou skúsenosťou v problematike ketogénnej diety, nevyhadzujte svoje peniaze a čas na kadejaké experimenty bez odborného poradenstva s možnosťou poškodenia zdravia a návratu stratených kíl tuku jojo efektom.

Prídite a poradíme Vám čo je vhodné pre Vás na základe dlhodobej praxe a presnej diagnostiky najmodernejšou technológiou DSM-BIA prístrojom InBody

Naše medicínske diagnostické prístroje ktoré predstavujú vedeckú senzáciu v medicínskom svete Vám pomôžu odhaliť chorobné zmeny už v počiatočných štádiách, ktoré zapríčiňujú srdcový infarkt, mozgovú príhodu, indikujú aterosklerózu a mnohe iné.

Posledná novinka

Sociálne siete